Ce cosmetice iau cu mine în călătorie?

Mă simt norocoasă și recunoscătoare din multe motive, iar unul dintre ele este și faptul că am călătorit destul de mult. Cu siguranță că există persoane mai plimbate și mai plimbărețe decât mine, dar eu sunt fericită că am avut ocazia să văd multe locuri frumoase, atât din țară, cât și din afara ei. Astfel, am făcut ceva bagaje până în ziua de azi și cu mândrie spun, că dacă este nevoie, pot fi împachetată într-un sfert de oră. Prefer să îmi acord mai mult timp, dar știu că o pot face fără prea multe omisiuni. În decursul timpului, am remarcat că pe la cosmetice ratez să includ tot ce îmi este necesar, așa că am zis să scriu o listă cu ce cosmetice iau cu mine în călătorie, pentru a o avea pe viitor. Sper să vă fie utilă și vouă în cazul în care plănuiți o vacanță în următoarea perioadă sau altcândva.

Ce cosmetice iau cu mine în călătorie

Înainte de a începe lista, vreau să fac două mențiuni. Prima dintre ele este că prefer să plec cu cosmeticele care știu că sunt sigure pentru pielea mea, pentru a nu ajunge să fac tratamente pentru boala de piele. Better safe than sorry! A doua este că încerc să am produse cu gramaj mic, travel size, că ar fi o nebunie să iau 1 litru de gel de duș și încă 500 de grame de cremă de corp Bioderma. Nici măcar eu nu sunt chiar atât de melc!  😆 Acum că am pus toate steluțele, să vedem ce cosmetice iau cu mine în călătorie.

Cosmetice iau cu mine in vacanta

Cosmetice pentru față

1. Demachiant pentru ochi bifazic Nivea

Este super eficient în demachierea ochilor (inclusiv genele false se scot super ușor cu ajutorul lui) și foarte blând cu genele. Toți cei 125 ml de produs își merită locul în bagaj, dar m-aș bucura să îl găsesc și în variantă mai mică, astfel încât să îl pot lua și în bagajul de mână de pe avion.

2. Apă micelară Bioderma Hydrabio H2O

V-am povestit în articolul de aici că îmi place și a devenit un partener constant în călătoriile mele.

3. Loțiune tonică

Îmi place să folosesc o loțiune tonică fiindcă am impresia că îi priește tenului meu și după utilizarea ei, se absoarbe mai bine crema. Nu sunt foarte pretențioasă în legătură cu ea (ani întregi am folosit una de la Gerovital) și acum cea pe care o am e Clinique Moisture Surge Face Spray Thirsty Skin Relief, despre care am scris aici.

4. Cremă de față Bioderma Hydrabio Gel-Creme

Uite un capitol unde mă restrâng (așa faci loc pentru încă trei outfituri 😛 )! Prefer să am la mine o cremă care să poată fi folosită și dimineața, și seara. Aleg iar Bioderma Hydrabio, aceasta fiind una din gamele cele mai bune pentru tenul meu uscat și potrivită indiferent de sezon.

5. Cremă de ochi

Cred că am identificat o cremă de ochi care să îmi creeze că are efect. Am primit crema de ochi Uriage Isofill și după o săptămână și un pic de la prima utilizare, pot să spun că îmi place. Intră repede în piele, conferă o senzație placută și parcă observ o diminuare a ridurilor fine din zona ochilor. Mi se pare atât de bună, încât vreau să încerc și crema pentru față din aceeași gamă.

6. Balsam pentru buze

Pielea uscată este prezentă peste tot, inclusiv la buze. Aici am nevoie neapărată de hidratare din cauza faptului că am obiceiul să îmi înfig dinții în buza de jos atunci când mă gândesc la ceva.

Cosmetice pentru corp

7. Pastă de dinți

Doh! Am împrumutat Parandontax-ul de la my better half, că la Roma am terminat ultimul Sensodyne cu dimensiuni reduse. Fiecare cu problemele lui cu dantura  😆 .

8. Ulei de duș Bioderma Atoderm

Urmărind nevoia mea de hidratare, uleiul de duș (sau gelul de duș) Atoderm este preferatul meu. Un minus este faptul că are fix 100 ml, dar mă descurc să îl transfer în recipiente mai mici atunci când am doar bagaj de mână.

9. Crema pentru picioare Sabon

I-am făcut un elogiu în postarea de aici și am devenit nedespărțite în călătorii. Senzațiile de relaxare, răcorire și prospețime sunt totally addictive. La Roma am terminat una de 30 ml și m-am pregătit deja cu un borcan de 50 ml pentru următoarea ocazie *fingers crossed*.

10. Cremă pentru corp

Aici variez destul de mult produsele pentru călătorie. În mod normal, aș apela tot la Atoderm, dar cel mai mic gramaj (200 ml) este cam mare pentru bagaj. Momentan am una de la Cattier, care este cam grasă pentru gusturile mele. Cele de la Sabon îmi sunt bune doar vara, așa că mai cercetez sau doar transfer în recipiente mici.

11. Cremă de mâini

De curând am descoperit că aveam trei creme de mâini în geantă, deci cam la acest nivel se situează nevoia mea de a o avea. Data trecută când am uitat să o pun în geantă, am descoperit în duty free o nouă preferată și apoi, am scris o postare doar despre cremele pentru mâini. Acum, am intrat în spiritul Crăciunului cu cremele de la Tony Moly și sunt înnebunită de aroma Black Cherry.

Tot pentru corp

12. Deodorant

Îmi plac cele de la Nivea din gama Invisible Black &White pentru că nu lasă pete pe haine. Deodorantul este un alt lucru la care nu sunt foarte pretențioasă, deoarece îl folosesc mai degrabă din refex decât din necesitate. Prefer să aibă un miros cât mai neutru, astfel încât să nu interacționeze cu cel al parfumului și alternez între Nivea și Dove.

13. Parfum

Nici măcar unul din parfumurile mele nu are o sticluță cât de cât practică  😆 ! Dacă se nimerește să primesc eșantion al unuia din parfumurile pe care le tolerez pe piele, atunci îl pun deoparte pentru vacanțe. Dacă nu s-a nimerit, atunci încerc să îl așez strategic în bagaj.

Cosmetice pentru unghii

14. Ojă

Cineva *cough* are o reală problemă cu aspectul unghiilor ciobite. Pun în bagaj acea ojă cu care este făcută manichiura la momentul plecării. În cazul în care se ciobește vreo unghie, să am posibilitatea de a face mici ajustări. Dacă incidetul este unul major, atunci cumpăr dizolvant și bază. Până acum nu mi s-a întâmplat așa ceva, așa ca sunt sigură că întâmplările fatale s-au speriat de faptul că sunt pregătită.

15. Top coat

Peste ajustări e necesar și un top coat, pentru a restabili zenul unghiilor. Uneori, mai dau un strat de top coat pentru a revitaliza manichiura.

Altele

Ce cosmetice iau cu mine în călătorie

Aici nu e vorba despre cosmetice, ci mai degrabă de lucruri utile. Cum au o legătura cu subiectul, am zis să le includ, ca să nu le mai uit pe viitor.

16. Bețișoare pentru urechi

Foarte utile pentru scopul lor evident, dar și pentru a corecta divese erori făcute la machiaj.

17. Pensetă

Cred că există o strategie a firelor de păr, care constă în apariția lor atunci când nu ai o pensetă la îndemână.

18. Aparat de ras

Deși metoda nu este preferata mea, mi se pare cea mai rapidă și eficientă soluție dacă își fac apariția câteva fire de păr bezmetice.

Cosmetice pentru păr

Le-am lăsat la sfârșit pentru că încerc să nu mă spăl pe păr atunci când sunt plecată în călătorie. Dacă durata plecării este mai mare de cinci zile, iau tot “arsenalul” prezentat aici. Inclusiv uscătorul! Pentru călătoriile care durează mai puțin de cinci zile, am nevoie doar de șamponul uscat de la Batiste. El a fost cel uitat în călătoria la Roma și i-am simțit din plin lipsa, mai ales că tot ce găseam de cumpărat era șamponul uscat de la Klorane, cu care eu nu mă înteleg.

Acum puteți să râdeți de mine că sunt o specie dubioasă de melc la 1,77 înălțime 😆 . Acum că lista mea este completă, sunt curioasă dacă voi ați mai include sau ați mai exclude ceva din ea?

19 thoughts on “Ce cosmetice iau cu mine în călătorie?

1. Pingback: Ce am în geantă?
  2. Ce-i aici Teodora? Iei tot magazinul cu tine? Eu recunosc că atunci cand plec, eu plecand foarte rar, iau cu mine doar 2-3 chestii de genul o crema de fata pe care ma risc sa o folosesc si pe maini in alea 2 zile, nu imi iau niciodata creme pentru picioare (recunosc ca nu le folosesc zilnic oricum). Cand sunt in vacanta nu prea am timp de cremuit si bibilit. Baita, demachiere, o crema si gata!

3. Ai ceva cu melcii? :)))
    Fain articolul! Cam la aceleasi lucruri ma limitez si eu…de multe ori insa uit sa imi iau o crema de corp 😀
    Dar produsele pentru fata nu-mi lipsesc oriunde as merge, chiar si pentru 2 zile. Machiaje uneori iau cam multe..dar mai bine sa fie, decat sa nu le am :)))
    Uite de aceea iubesc sa calatoresc cu masina!

4. Cand plec pentru 2-3 zile iau bagaj de mana, nu am decat strictul necesar, demachiant bifazic , crema de fara ,gel de dus, crema de maini, deo + un parfum micut, toate cele enumerate in variante mini, cateva hainute de schimb si musai o pereche de incaltari in plus.
    Daca este concediul de vara la mare, acolo se schimba treaba, plecam pentru minim 7-10 zile si trebuie impachetate mai multe. In general plecam cu masina, asa ca spatiul nu este limitat, recunosc ca ma cam intrec cateodata cu gluma, adica car si multe cosmetice de care nu am nevoie, dar imi place sa am tot ce imi trebuie la indemana sa nu merg sa caut prin magazine.
    Ar fi multe de dezbatut la capitolul bagaje, m-am inspirat si din celelalte articole ale tale !

• Este o mare multumire pentru mine cand stiu ca gasesti utile postarile mele si iti sunt recunoscatoare ca mi-ai spus. Si eu prefer sa am tot ce imi trebuie la mine, ca uneori poate nu gasesc magazinele potrivite, poate nu stiu sa cer ce am nevoie in limba respectiva (marea provocare din Spania a fost cum se zice la talpici de silicon pentru pantofi in spaniola; aflat la Massimo Dutti, comunicat in farmacie).

5. Nu iau troller si avem rucsaci: sunt mai usori si cum e bagaj de mana nimeni nu ne tranteste. Unde inchiriem verificam sa fie masina de spalat, asa ca avem 4-5 tinute. Prosoape sa fie acolo sau cumparam 2 si asta e. O singura incaltaminte de schimb. Hainele mari si groase sunt pe noi. Plecam la plaja :) – deci in rucsac intra 5 tricouri si 3 fuste + 2 pantaloni scurti, un costum de baie, si efecte speciale (chilot, sutien, pijama tc). Am o extra punguta cu sandvish si apa pe care le vom consuma pana la imbarcare sa nu mai punem in bagaj si astea.
    Inca nu suntem decisi daca sa luam ambele kindle-uri sau doar unu, telefon insa las acasa (o sa avem doar un telefon si un incarcator, dar chiar si asa toate au acelasi incarcator). Ba chiar glumesc sa facem o vacanta si fara aparat foto. Fara net. Pt card si pasaport ramane loc :)

6. foarte util articolul- in calatorii folosesc si eu variantele mici- acum ca au aparut peste tot este foarte comod-poate mai elimin din ele una doau- adica crema pt ochi,penseta pt sprancene( nu ma pot pensa orice as face,asa ca las profesionistii sa-isi faca treaba)- si incerc sa pastrez sticuletele de parfum in varianta mica- exista acele superbe truse cu miniaturi parfum,utile in calatorii si foooarte frumoase- iti urez cat mai multe calatorii |!!!

• Multumesc, multumesc! :* Sunt happy ca e util articolul. Mai pot renunta la o parte din produse in caz de nevoie, dar asta e varianta cea mai extinsa. La partea cu pensatul, ma bazez tot pe profesionisti. Totusi, uneori e nevoie sa iau cate un fir cu totul ratacit de restul si prea evident ca sa il ignor :))

7. Eu iau minimum. Vacante cu bagajul de mana, nici nu mai tin minte de cand nu am plecat cu valiza la cala. Adica am fost in concedii unde avui 2 cremutze mici de calatorie sau chiar nimic cu mine pt concediile de 1-2-3-4 zile.
    Acum plecam de Craciun pt 2 sapt. cu bagaje de mana. O sa iau 2 cremute mici (Bioderma) pe care stiu cal e voi termina si nu le iau inapoi. Sampon /gel de dus cumpar acolo (daca nu am acces la ele) – de obicei iau unul ce il folosim toti 3 pe post si de par si de corp, si nici nu il iau inapoi la sfarsitul vacantei. Nu iau nici aparat de ras nici penseta, am remarcat ca nu devin Parosu’ in fix in vacanta (e drept, si sunt blonda, creste greu si blond). De obicei feon este pe unde merg, dar in ultimii ani am supravietuit si fara (avantajul parului scurt).
    Ce iau pe loc si folosesc pentru par si piele sunt uleiurile. Ulei de cocos, ulei de migdale, de argan etc. – se gasesc peste tot si asa incerc cate un produs nou.

Dar descarc acum carti pe kindle ca o nesatula, sa imi ajunga :)) desi stiu ca o sa apuc sa citesc maxim 1-2 carti :)))

• 2 saptamani doar cu bagaje de mana???? Am lesinat! 😀 La cosmetice inteleg, ca sunteti 3 si merita sa cumparati de acolo. Dar cum ai reusit sa iti incapa haine pentru 2 saptamani in 7-8 kg cat e bagajul de mana, din care vreo 2 kg trebuie scazute fiind greutatea trollerului? Teach me, master! 😀

8. Vai de mine, femeie, ce faci cu atatea creme??? 😀 Are u crazy?? Pff… si eu aveam impresia ca am o tona de lotiuni, creme si alte prostioare de genu’, dar vad ca tu ai dublu comparativ cu ce am eu…si le cari si cu tine in vacante! :))
    Mie nu mi se par avantajoase produsele tavel size, pentru ca nu sunt deloc ieftine si prezinta dezavantajul de-a se consuma muult mai repede. Deci, prefer sa-mi iau sticluta de gel de dus de 300 ml atunci cand plec, o crema de corp pe care obisnuiesc s-o folosesc in mod normal si atunci cand stau acasa, plus alte cosmetice, insa la dimensiuneal lor normala.

• Pot renunta la cateva, dar nu foarte multe. Asa e viata cand ai o piele care se supara pe tine din orice :))) Ai dreptate in ceea ce priveste produsele travel size, dar cand calatoresti cu avionul sunt foarte utile (bagajul de mana iti permite maxim 1 litru de lichide si fiecare produs sa aiba sub 100 ml). Mai am varianta in care pastrez recipiente mici si fac transferul cand este nevoie.

9. Multumim pentru articolul plin de inspiratie! Esti foarte organizata, as usual :) De obicei, in calatorii, iau cam aceleasi cosmetice de baza cu mentiunea ca produsele pt par le mut in recipiente micute pastrate de la alte miniproduse. As lua mai multe cosmetice de-a valma :) dar ma tempereaza sotul care trebuie sa care bagajul.
    Imi place foarte mult crema Hydrabio de la Bioderma pe care am achizitionat-o citind recomandarea ta, iar acum am notat crema de ochi de la Uriage(sunt mereu in cautarea unei creme bune de ochi). Poti sa-mi spui, te rog, unde se poate gasi?
    Te imbratisez cu mare drag si iti doresc o zi frumoasa!