Ce mi-a plăcut la Noaptea albă a creatorilor și designerilor de produs

Săptămâna trecută, vă anunțam că Revista Atelierul mi-a făcut onoarea de a mă numi unul dintre bloggeri oficiali de la Noaptea albă a creatorilor și designerilor de produs. Am fost și tare mult mi-a plăcut! Cele care mă urmariți pe Instagram și pe Facebook ați remarcat că am fost un mic spammer sâmbătă seara și vreau să vă spun că m-am abținut sa devin un spammer în toată regula. Fiindcă a fost atât de fain, lumina artificială nu e cea mai buna prietenă a pozelor și mai există lucruri frumoase pe care le-am văzut, m-am gândit să vă arăt ce si cine mi-a placut de acolo,  într-o postare separată. Înainte de a vă prezenta expozanții mei preferați, mai vreau să fac o mențiune: selecția este una strict subiectivă, în funcție de domeniile care mă pasioneaza și de preferințele personale.

Lemnia

Ce înseamnă să nu te duci la Muzeul Genților din Amsterdam… M-aș fi mândrit sa văd acolo o geantă Lemnia, creația lui Răzvan și execuția lui Florin. Întrebarea pe care am primit-o înmod obsesiv după postarea pozei cu geanta lor este dacă e grea. Good news! Are aproximativ greutatea care te-ai aștepta să o aibă o geantă de piele – nici fulg de pană, dar nici buștean. Sunt lucrate cu mare atenție și cea azurie mi-ar plăcea să își facă apariția definitiv în etajera cu genți.

Foto via Lemnia

Vika Tonu Design

Fascinantă a fost întâlnirea cu Vika Tonu! Am remarcat-o de când am ajuns la expoziție prin outfitul adorabil pe care îl purta. Bijuteriile ei au fost dragoste la prima vedere și când mi-a povestit semnificațiile lor, am rămas absolut vrăjită. Mi-a rămas inima la inelul pe care l-am probat, cel cu piatră spartă, care ulterior a fost lipită cu foiță de aur. Mi se pare ca este o poveste de viață: orice se poate sparge și depinde de noi dacă și cu ce lipim bucățile.

Foto via Vika Tonu Design

Deliciu Mic

Uite un stand care mi-a făcut o poftă de mâncare, de n-am vazut așa ceva! Mai aveam puțin și mușcam din geanta sub formă de cheeseburger. 😆 Deliciu Mic produc o mulțime de lucruri și vă sfătuiesc să le vizitați siteul, pentru că veți avea ocazia să descoperiți o mulțime de lucruri frumoase și apetisante. Toate produsele sunt realizate din pastă polimerică.

What if I fly

Am fost cucerită din prima de denumirea What if I fly, care îndeamnă la zbor și visare. Anca Popescu realizează păpuși de porțelan ireal de delicate și rezistente și ele pot fi purtate precum pandantive.

Foto via What if I fly

Raicelai

S-a aflat și pe pagina de Facebook Raicelai că eram aproape să ruinez minunăție de terrarium. Uite așa se construiește o reputație în online! 😎 Din fericire, am scăpat ocazia de a-mi consolida un renume spărgătoare de nuci terrariumuri. Încă pot să îi rog să îmi facă terrariumuri, care îmi plac pentru că vitalizează atmosfera, arată elegant și sunt o adevărată încântare pentru priviri.

Foto via Raicelai

Craft 86

Ce îmi place mult la Craft 86 este faptul că fiecare obiect este realizat în serii de câte 86 și numărul de ordine este inscripționat pe obiectul pe care îl comanzi. De asemenea, poți să alegi să primești obiectul cu numărul X. M-am hlizit cu cei care au dezvoltat acest business că aproape ca sigur nu voi avea parte de obiectul cu data mea de naștere, adică 1. Știu exact ce vreau să comand de la ei, pentru ce ocazie și cu ce număr inscripționat, dar nu pot da mai multe detalii, că cine știe cine se gândește să citească articolul de azi.  :roll:

Foto via Craft 86

Atelier KIKU

Atelier Kiku fac obiecte de iluminat si de decor creative… foarte creative. Eu mă declar mare fană a veiozei cu creioane colorate, asta că tot sunt la modă cărțile de colorat pentru adulți.

Foto via Atelier Kiku

Square Art Studio

Perne, dar nu orice fel de perne fac Irina și Alex de la Square Art Studio. Sunt perne decorative cu design inspirat din arhitectura caselor tradiționale românești și sunt de felurite mărimi.

Foto via Square Art Studio

Deco Box

Am lăsat la final exact acele lucruri care m-au întâmpinat la Noaptea albă a creatorilor si designerilor de produs: ceasurile și tablourile 3D de la Deco Box. Vestea bună e că am văzut pe pagina lor de Facebook că au dat startul pregătirilor de Crăciun cu brăduți sau oameni de zăpadă la fel de colorați ca și tablourile.

Foto via Deco Box

Apropo de Crăciun, vă recomand să vă uitați pe linkurile pe care le-am presărat prin articol, pentru că este foarte posibil să găsiți aici cadoul perfect, mai ales dacă vreți ceva aparte și original. Mic drop!

8 thoughts on “Ce mi-a plăcut la Noaptea albă a creatorilor și designerilor de produs

1. Ce de like-uri pe facebook am dat pe paginile pe care le-ai mentionat in postare 😀 Love it! LOVE IT! Imi aduc aminte ca dupa ce am vazut postarea ta pe instagram cu unele dintre produsele de la Deliciu Mic, am intrat imediat pe google, le-am cautat site-ul si m-am uitat de geanta pe care pusesem ochii. Iar acum, mai nou, m-am indragostit de clutch-ul Blossom de la Lemnia. E fabulos! Am vazut pe site ca au cu flori de doua culori la inchizatoare, roz si green mint. Hard to choose… Am pus gentuta asta in agenda, in wishlist-ul meu privat ^^

• Ma bucur ca ai gasit lucruri interesante! :* Dupa ce am tinut in maini gentile Lemnia, pot sa spun ca merita fiecare banut doar pentru executia impecabila. Sa ne indeplinim wishlisturile zic 😀

2. Off, îmi pare așa rău că n-am reușit să ajung și eu la eveniment! Sunt super-cute toate chestiuțele pe care le-ai prezentat. 😀 N-aș putea să aleg, dar cred că top 3 ar fi Lemnia, Vika Tonu Design și Craft 86

3. ce tari sunt accesoriile de la Deliciu Mic! Zau ca zici ca sunt de mancare! Sigur sunt inedite cel putin pentru mine care nu am mai vazut nimic de genul asta pana acum. La genti mai vazusem pe undeva unele cu aspect de pepene parca (nu stiu exact unde), dar colierul cu “gogosi” e unic :)